wtorek, 28 lutego 2017

Chcesz się nauczyć szydełkować za pomocą filmów - zapraszam do siebie na youtube :)

Rozpoczęłam karierę filmową ;)
Zaczynam od podstaw - podstaw szydełkowania oczywiście.
Wchodząc  na mój kanał na youtube: ilta4crochet znajdziecie filmy, na których pokazuję jak zrobić łańcuszek, półsłupek, słupek.


Pierwszy film z serii, pokazujący jak zrobić łańcuszek i dwa rodzaje półsłupków, wygląda tak:





Póki co powstały 4 filmy, ale planuję wkrótce kolejne, także te pokazujące jak zacząć
swoją przygodę z szydełkowaniem maskotek.

Bardzo cenne będą dla mnie wszelkie uwagi na temat tych filmów, chciałabym bowiem poznać robione błędy aby móc je wyeliminować w kolejnych filmach. Komentarze możecie wpisywać pod tym postem lub pod filmami na youtube.
Czekam również na Wasze pomysły na nowe filmy :)

Jeśli dany film Ci się spodoba, to miło mi będzie jak klikniesz pod filmem na youtube "łapkę w górę".

Aby otrzymywać powiadomienia o kolejnych, nowych filmach należy subskrybować kanał.







4 komentarze:

  1. Z przyjemnością dołączę do subskrybentów, co prawda podstawy sobie podaruję, ale kolejne odcinki obejrzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Podejrzewam co prawda, że to raczej ja mogłabym się od Ciebie wiele nauczyć, ale tym bardziej cenne będą dla mnie Twoje uwagi na temat filmów :)

      Usuń