niedziela, 1 marca 2015

Obrusy i serwetki techniką filetową - wspominkowo


Żeby nie było, że tylko zabawki pokazuję, dziś przedstawiam Wam zdjęcia kilku moich prac zrobionych techniką filetową. Bądźcie proszę łaskawi - zdjęcia robione były naprędce,
najczęściej jeszcze przed usztywnieniem i zblokowaniem, ponieważ przeznaczone były na własny użytek - nie przewidziałam, że będę chciała je kiedyś opublikować. Nie mam możliwości powtórzenia sesji zdjęciowej, dlatego, że żadnej z tych serwetek i obrusów nie mam już dawno u siebie - powędrowały do domów rodziny i znajomych. Te pierwsze prace filetowe to jednocześnie moje pierwsze spotkania z szydełkiem dlatego, chociaż daleko im do ideału, mam do nich spory sentyment :)














Na koniec największy obrus zrobiony przez mnie  - pracy ogrom ale i satysfakcja po ukończeniu niemała :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz