niedziela, 10 grudnia 2017

W rękodziele siła czyli jak zbudować w domu świąteczny klimat z duszą



schemat bombka Boże Narodzenie święta

Dzięki połączeniu sił kilku rękodzielniczek mam w tym roku w domu prawdziwie magiczny świąteczny klimat. ❄️🌲☃️ Bombki wyszydełkowałam na podstawie schematów od
Handmade by SIWA - szydełko,haaknaald, crochet, cudownie delikatna choinka z piór to dzieło Beads Art wspaniałe stojaki na bombki i renifer powstał w Pracowni Rzeczy Pożądanych. 







Bombka Sabina składa się z ośmiu elementów, na który schemat (skopiowany od Handmade by Siwa) zamieszczam poniżej. Miałam obawy przed ich łączeniem ale jak się okazało całkiem niepotrzebnie. 




Wzór na druga bombkę również zaczerpnęłam ze strony na fb Handmade by Siwa. Znajdziecie tam jeszcze sporo schematów na piękne bombki i nie tylko - gorąco polecam :)
Ta bombka składa się z dwóch części łączonych w ostatnim okrążeniu. 


Ręcznie robione rzeczy mają duszę, mam nadzieję, że udało mi się to uchwycić na zdjęciach.  



Choinka z białych piór od Beads Art ujęła mnie swoją delikatnością. Na ich stronie na facebooku znajdziecie również między innymi niesamowite drzewka robione z malutkich koralików. 
Stojaki na bombki i renifer to z kolei dzieło Pracowni Rzeczy Pożądanych, której od pewnego czasu jestem wierną fanką. Koniecznie zajrzyjcie na jej stronę na facebooku - gwarantuję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 




❤️

4 komentarze:

  1. Jak pięknie i świątecznie jest już u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne bombeczki!!!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie (za komplement i za życzenia) :) Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń