wtorek, 28 lutego 2017

Chcesz się nauczyć szydełkować za pomocą filmów - zapraszam do siebie na youtube :)

Rozpoczęłam karierę filmową ;)
Zaczynam od podstaw - podstaw szydełkowania oczywiście.
Wchodząc  na mój kanał na youtube: ilta4crochet znajdziecie filmy, na których pokazuję jak zrobić łańcuszek, półsłupek, słupek.


Pierwszy film z serii, pokazujący jak zrobić łańcuszek i dwa rodzaje półsłupków, wygląda tak:





Póki co powstały 4 filmy, ale planuję wkrótce kolejne, także te pokazujące jak zacząć
swoją przygodę z szydełkowaniem maskotek.

Bardzo cenne będą dla mnie wszelkie uwagi na temat tych filmów, chciałabym bowiem poznać robione błędy aby móc je wyeliminować w kolejnych filmach. Komentarze możecie wpisywać pod tym postem lub pod filmami na youtube.
Czekam również na Wasze pomysły na nowe filmy :)

Jeśli dany film Ci się spodoba, to miło mi będzie jak klikniesz pod filmem na youtube "łapkę w górę".

Aby otrzymywać powiadomienia o kolejnych, nowych filmach należy subskrybować kanał.







5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością dołączę do subskrybentów, co prawda podstawy sobie podaruję, ale kolejne odcinki obejrzę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło :) Podejrzewam co prawda, że to raczej ja mogłabym się od Ciebie wiele nauczyć, ale tym bardziej cenne będą dla mnie Twoje uwagi na temat filmów :)

      Usuń
  2. Witam, robie pani sposobem koszyk (tak jak ten fioletowy). Zastanawiam sie (bo tego nie zauwazylam by bylo na filmiku) skoro robi sie to "slimakiem" to jak ja mam zakonczyc koszyk bo brzeg bedzie nierowny, jeden wyzej drugi nizej. Proszę o pomoc ;).
    Poczatkuje na szydelku :).
    Pozdrawiam, Sylwia J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie znalazłam jeszcze sposobu, żeby tego "schodka" nie było widać. Najczęściej w przedostatnie i ostatnie okrążenie kończę oczkiem ścisłym - nierówność jest mniejsza choć wciąż widoczna. Z dwojga złego wolę jednak mieć nierówny brzeg niż widoczny szew, który powstaje przy kończeniu rzędów.

      Usuń